#00115

Категорија: Одговорено

Питање

23.07.2014. 14:46
Путовао сам 17. јула за ##### користећи услуге превоза ##### и у аутобусу узео карту са попустом. У разговору са возачем, речено ми је да у повратку из ##### на станици узмем само перонску карту, а у аутобусу карту за вожњу што сам и урадио. Када сам дошао до аутобуса нису ми дали да уђем јер нисам имао карту узету на шалтеру. Враћен сам на шалтер, али тамо ми нису дали карту са попустом уз образложење да им превоз ##### није доставио ценовник за карте (са попустом). Приморан сам да купим пуну карту и поново перонску, и уместо да ме карта кошта #### динара, мене је карта коштала #### динара. За објашњење сам се обратио возачу, али ми је речено да он не може ништа, јер немају право да било шта мењају. Карте сам сачувао, па питам ко ће ми надокнадити разлику и због чега таква пословна политика превоза #####.

Одговор

24.07.2014. 13:40
Поштовани, за повластице ##### уговор је склопљен са ##### и за кршење уговора потребно је да се обратите дирекцији ##### и удружењу #####, за конкретан случај. Хвала што користите Систем 48 сати.