#01228
Категорија: Одговорено
Питање
20.12.2018. 08:17##### ##### #####, још овај пут, благо налаже служби 48 сати да прекине са вербалним комуникацијама и у најкраћем могућем року нашем ##### достави заводни документ којим обавештава о овом тешком делу екоцида, као и извештаје комуналне инспекције на којим није инсистирано, а који су последица нерезонске комуникације између службе 48 сати и ##### #####. Уколико не добијемо задовољење на овај начин, приступићемо другим мерама. Имате 48 сати.
Одговор
24.12.2018. 11:51Поштовани, Систем 48 сати благовремено и на исправан начин обавештава све надлежне службе о проблемима, захтевима и питањима грађана као и прослеђивању одговора подносиоцима истих. Служба Систем 48 сати се не бави проценама, прогнозама као ни заташкивању пристигли захтева које Систем 48 сати добија путем електронске поште, телефона или лично у просторији где је Систем 48 сати инсталиран. Служба Систем 48 сати сва питања и одговоре поставља на сајт Општине Прибој и јавно је на увид сви грађанима. Прослеђивање одговора надлежних служби, не сматрамо вербалном комуникацијом већ потребом да одговоримо кориснику услуга који је у захтеву навео и своју адресу елктронске поште. Напомињемо да Систем 48 сати не решава проблеме и захтеве, већ само прослеђује питања и одговоре надлежних служби. У случају да сте незадовољни радом или одговором, предлажемо вам да се обратите надлежним службама преко писарнице Општине Прибој. Хвала што користите Систем 48 сати.