#00926

Категорија: Одговорено

Питање

07.03.2017. 07:50
Поштовани, редакција регионалне радио Луне, са седиштем у Ужицу Вам се обраћа са захтевом и молбом да нам у што краћем року одговорите на следећа питања: 1. Када је у општини Прибој уведен Систем 48 сати?; 2. Уколико поседујете податак, колико је захтева решено од успостављања Система 48 сати?; 3. Које проблеме најчешће пријављују грађани Прибоја?; 4.  На који начин најчешће пријављују проблем?; 5. Колико је од почетка године стигло захтева од Грађана?; 6. Колико је захтева решено од почетка 2017 године?; 7. Колико је тренутно захтева у фази решавања?

Одговор

10.03.2017. 07:50
Поштовани, Систем 48 сати  у општини Прибој је посредник у кружењу информација (питања) које грађани постављају надлежним институцијама. Званично је уведен 23.03.2014. године. Од успостављања Система 48 сати, решено је 90 % постављених питања и захтева. Од почетка 2017. године грађани су нам послали 83 питања од којих је преко 95 % решено. У фази решавања од почетка успостављања Система 48 сати је испод 15 % пристиглих питања. Постоји и АНДРОИД апликација "Општина Прибој" (Google Play) која је повезана са порталом Система 48 сати (48sati.priboj.rs), а преко које грађани могу лакше да пријаве проблем. Најчешћи проблеми за које нам се грађани обраћају су: комунални проблеми, проблеми расвете, проблеми који захтевају интервенције општинских и републичких инспекција, питања везана за услужни центар и матичну службу, инфра-структурни проблеми, водоснабдевање итд.. Питања и одговоре лекторише администратори Система 48 сати. Грађани се обраћају телефоном (фиксни и мобилни), СМС-ом, Е-mail, Андроид апликација, сајт општине Прибој, и преко стрнице Facebok. Хвала што користите Систем 48 сати.