Преглед пријава

#00897

Статус: Прослеђен

Питање

05.02.2017. 12:46
У суботу и недељу, 04. и 05. фебруара, по релативном топлом времену, грејање је било толико јако да радијатори нису могли да се пипну руком!!! А предходних дана на великом минусу и мразу није било тако? Зашто се не греје том снагом када је стварно потребно или су то губици у питању?

#00896

Статус: Одговорено

Питање

03.02.2017. 15:38
Да ли ће се коначно ул. Данила Јауковића у скорије време асфалтирати? Од блата није могуће изаћи из куће, ако немате решење доведите стручњаке који ће решити проблем кишнице и канализације који се решава већ неколико година. По селима сви имају асфалт а ми у граду НЕ!!! Да подсетим плаћамо прву зону пореза на имовину. Брука и срамота.

Одговор

07.02.2017. 07:59
Поштовани, тренутни временски услови не дозвољавају никакве радове, у плану за 2017. годину налази се и ваша улица. Хвала што користите Систем 48 сати.

#00895

Статус: Одговорено

Питање

03.02.2017. 09:00
Нема пијаце у новом делу града, али ипак како за кога! Неко добије простор и место па газда има користи, а и направљен је паркинг увелико и то исто како коме. Да ли ће се овај проблем икада решити око пијаца? Шта се дешава, ипак има тезги на пијаци, локали се издају и користе, направљени магацини, а већина робе се и даље продаје на тротоару.

Одговор

06.02.2017. 09:00
Поштовани, пијаца у Насељу је приватно власништво. У току је решавање око локације нове пијаце. Хвала што користите Систем 48 сати.

#00894

Статус: Прослеђен

Питање

02.02.2017. 08:00
Поштовани, можете ли послати стручну екипу и утврдити зашто је грејање у мом стану веома лоше. Наиме, редовно плаћам за ваше услуге и већ сам се обраћао са захтевом али се нико није појавио да погледа у чему је реч. Адреса мога стана је Лимска ##.стан бр.####, ##### #####

#00893

Статус: Одговорено

Питање

02.02.2017. 01:04
Око солитера у Насељу не ради расвета!

Одговор

06.02.2017. 08:14
Дат је налог за проверу и поправку поменутог квара. Хвала што користите Систем 48 сати.

#00892

Статус: Одговорено

Питање

01.02.2017. 18:22
Не ради улична расвета у Старом Прибоју, Трг Братства Јединства, инсталирана на СТР ##### #####!

Одговор

06.02.2017. 08:17
Поштовани, дат је налог и квар је поправљен. Хвала што користите Систем 48 сати.

#00891

Статус: Одговорено

Питање

31.01.2017. 18:21
Када ће ЈКП Услуга извршити посипање соли по леду око МЕТШ или чекају да се неко опет повреди (било је случајева)?

Одговор

03.02.2017. 08:10
Поштовани, простор између школа, па и око МЕТШ-а, не одржава ЈКП Услуга Прибој. Хвала што користите Систем 48 сати.

#00890

Статус: Одговорено

Питање

30.01.2017. 16:23
Да ли ће се у наредном периоду урадити ремонт топловода на делу око ЕП зграда, раскопан је цео кварт?

Одговор

01.02.2017. 07:55
Поштовани, планирано је враћање је у првобитно стање чим мало отопли. Хвала што користите Систем 48 сати.

#00889

Статус: Одговорено

Питање

24.01.2017. 11:00
Зашто О.Ш. "Бранко Радичевић" у Старом граду нема посебну посуду за одлагање смећа и отпада из котларнице већ користи контејнер који је набављен за потребе стамбених зграда у околини солитера.

Одговор

24.01.2017. 11:57
Поштовани, посуда за одлагање смеће (контејнер) је постављен за заједничке потребе школе и околних стамбених објеката, а добијен је донацијом. Хвала што користите Систем 48 сати.

#00888

Статус: Одговорено

Питање

24.01.2017. 07:58
У Његошевој улици се и даље јавна паркинг места заузимају препрекама и отуђују. То се ради већ годинама и никако да се проблем реши.

Одговор

30.01.2017. 07:21
Инспекцијском контролом дана 27.01.2017. године није утврђено заузимање паркинг места постављањем препрека. Хвала што користите Систем 48 сати.

#00887

Статус: Одговорено

Питање

24.01.2017. 06:12
Не ради сијалица јавне расвете у улици Рифата Бурџевића код броја ##.

Одговор

26.01.2017. 08:24
Поштовани, завршена је замена сијалице. Хвала што користите Систем 48 сати.

#00886

Статус: Одговорено

Питање

23.01.2017. 13:00
Поштовани, молим Вас да нам одговорите у вези проблема водоснадбевања у солитеру у Старом Прибоју.

Одговор

24.01.2017. 09:37
Одржавање унутрашњих инсталација у зградама није у надлежности ЈКП Услуга већ скупштине станара зграде или некога са ким су се станари договорили за ту врсту услуге. Претпостављамо да је то ДОО Фап-Стан па је потребно скупштина станара да се обрати поменутом предузећу. Хвала што користите Систем 48 сати.

#00885

Статус: Одговорено

Питање

20.01.2017. 10:18
Поштовани, хтео бих да вас питам да ли ће се током текуће године мењати водоводне цеви, пошто се сада током ових хладних дана може приметити да је квалитет и старост инсталације веома незадовољавајући. Хвала на одговору.

Одговор

24.01.2017. 09:32
Због недостатка финансијских средстава, осим текућег одржавања, нажалост неће се мењати постојећа водоводна и канализациона мрежа, иако већина цеви није промењена од када су уграђене. Треба истаћи да већина проблема у овом периоду на секундарној мрежи је настала због непрописно урађених и незаштићених мерних места и кућних инсталација, а не као последица дотрајалих водоводних цеви. Хвала што користите Систем 48 сати.

#00884

Статус: Прослеђен

Питање

19.01.2017. 09:11
Група грађана и родитеља из Старог Прибоја се овим путем обраћа са молбом и апелом ЈКП Услуга да једину шетну стазу на подручју Старог Прибоја,поред пруге до Мраморја, оспособи како би становници овог дела града могли да прошетају. Наиме, отварањем Зелене стазе и улагањем одређених средстава како би се стаза довеле у коректно стање пада у воду јер је тренутно непроходна и препуна наслага леда који представља опасност за шетаче а нарочито за децу која имају чак и организовану шетњу поменутом стазом  ради уживања у мобилијару који је постављен недавно, отварањем Зелене стазе, Вероватно ангажовањем мале машине за чишћење снега и посипање соли и ризле није немогућ посао ЈКП Услуга да би Зелену стазу довели у коректно стање и привели је намени.У име забринутих родитеља и грађана Старог Прибоја, молимо вас да нам изађете у сусрет и оспособите стазу за шетање. Велико хвала. Група грађана и родитеља Старог Прибоја.

#00883

Статус: Одговорено

Питање

17.01.2017. 23:37
Да ли је господо могуће да се добије соли за улицу Новице Мановића да би се просула по улици? Не можемо да приђемо кућама, слава се примакла, носимо намирнице на рукама! То нема нигде и бурад за смеће су пуна. Шта да радимо? С поштовањем ##### #####

Одговор

20.01.2017. 08:59
Поштовани, могуће је добити мешавину ризле и соли да се поспу залеђени делови улице. Хвала што користите Систем 48 сати.

#00882

Статус: Одговорено

Питање

17.01.2017. 23:32
Када ће се очистити улица Новице Мановића од броја ## до броја ## од леда? Од почетка зимског периода, по гласинама, само један џак соли дат је ##### ##### (Новице Мановића бр.##). У неколико наврата смо у сопственој режији (својим превозом) ишли на Луку у ЈКП "Услуга", али нисмо добили ни грам соли. Највећи проблем у нашој улици су велике површине под ледом, покривене снегом и опасност нарочито за децу и жене. Моје комшије и ја смо до сада чистили улицу лопатама и брезовим метлама, али због ниских температура мучимо се са ледом. Овим путем вас молимо да нам, ако ЈКП "Услуга" нема обавезу да очисти нашу улицу, изађете у сусрет те доставите одређену количину соли у складу са вашим могућностима.

Одговор

20.01.2017. 08:52
Поштовани, ЈКП Услуга није у плану да чисти улицу Новице Мановића, али може да се добије мешавина соли и ризле па да поспете залеђене површине. Хвала што користите Систем 48 сати.

#00881

Статус: Одговорено

Питање

16.01.2017. 20:11
Не ради ЛЕД расвета код семафора и код аутобуског стајалишта код Гимназије!

Одговор

17.01.2017. 10:42
Поштовани, дат је налог за поправку. Хвала што користите Систем 48 сати.

#00880

Статус: Одговорено

Питање

16.01.2017. 16:41
На крају улице Лимска код броја ## већ месецима се лагерују разне машине на паркинг простору као и не регистрована возила. Тренутно је ту једна велика приколица, виљушкар, фића која стоји 100 година не регистрована и служи као остава и поред тога увек се на пар дана нађе још неко возило или машина. Ми станари зграда у окружењу молимо комуналну инспекцију да реагује и да нам обезбеди нормалан паркинг простор јер то заузима увек 5-6 паркинг места. Хвала!

Одговор

22.01.2017. 10:39
Поштовани, земљиште на коме се налазе паркирана возила и машине је приватни посед породице #####, а не јавна површина. Хвала што користите Систем 48 сати.

#00879

Статус: Одговорено

Питање

16.01.2017. 02:01
Широм отворени прозори на подстаници за грејање у улици ##### ##### бр.##!!! Молимо надлежне да реагују и да се прозори затворе изнутра да се не расипа топлотна енергија, а и због потенцијалних вандала.

Одговор

16.01.2017. 12:12
Хвала на информацији, хитно ћемо реаговати. Хвала што користите Систем 48 сати.

#00878

Статус: Одговорено

Питање

16.01.2017. 01:58
Не раде најмање 3 сигнала на семафору код хотела Лим, што за пешаке, што за возила.

Одговор

18.01.2017. 07:49
Поштовани, дат је налог за поправку. Хвала што користите Систем 48 сати.

#00877

Статус: Одговорено

Питање

14.01.2017. 13:19
Да ли постоји проблем у неким приградским деловима што се тиче водоснадбевања, нема притиска довољно.

Одговор

17.01.2017. 15:52
Поштовани, због бројних пуцања цеви вероватно да у неким деловима приградских насеља са већом надморском висином притисак није још увек задовољавајући. Хвала што користите Систем 48 сати.

#00876

Статус: Одговорено

Питање

12.01.2017. 18:59
Поштовани, молим Вас за информацију, наиме шта је са водом у солитеру у Старом граду? Пола солитера има а пола нема воду. Канализација у подруму је заледила и запушена. Нема нико да се јави на позиве из ЈКП Услуга и Фап-Стан-а

Одговор

13.01.2017. 12:13
Одржавање инсталације у зградама није надлежност ЈКП Услуга, већ скупштине станара зграде или некога са ким су станара и уговорили ту врсту услуге. Хвала што користите Систем 48 сати.

#00875

Статус: Одговорено

Питање

11.01.2017. 14:14
Када ће бити седница СО Прибој на којој ће се одредити нови председник?

Одговор

13.01.2017. 08:49
Поштовани, још није одређен датум одржавања наредне седнице СО Прибој. Хвала што користите Систем 48 сати.

#00874

Статус: Одговорено

Питање

11.01.2017. 13:41
Поштована господо из комуналне инспекције, шта сте преузели по питању одговорности руководилаца ЈП Топлана и ЈКП Услуга због неодговорног односа према грађанима, тј. својим корисницима? Станујем у згради ЕП-2, нема грејања (изузетно слабо) и нема воде! С тога сматрам да сте у обавези да руководиоце поменутих предузећа позовете на одговорност и санкционишете њихов рад.

Одговор

13.01.2017. 14:45
Поштовани, због ниских температура задњих дана дошло је до кварова на инсталацијама водоводне мреже и грејања. Радници ЈКП Услуга и ЈП Топлана отклонили су кварове у најкраћем року. Корисници комуналних услуга и топлотне енергије обавештени су  преко средстава јавног информисања о разлозима нестанка воде и грејања. Ради се о кваровима који се нису могли спречити, а ни предвидети. Хвала што користите Систем 48 сати.

#00873

Статус: Одговорено

Питање

11.01.2017. 20:07
И у солитеру у Старом Прибоју једна вертикала нема воде? У чему је проблем?

Одговор

12.01.2017. 14:21
Одржавање инсталације у зградама није надлежност ЈКП Услуга, већ скупштине станара зграде или некога са ким су станара и уговорили ту врсту услуге. Хвала што користите Систем 48 сати.

#00872

Статус: Одговорено

Питање

11.01.2017. 14:58
Постоји ли неко решење за техничку воду у граду док постоји проблем водоснадбевањем сирове воде? Шта је алтернативним изворима код болнице? Да ли може Фап-ов водовод да се преусмери на градски?

Одговор

16.01.2017. 08:22
Поштовани, нема алтернативног решења ни за техничку воду док нема дотока сирове воде у фабрику воде. Хвала што користите Систем 48 сати.

#00871

Статус: Одговорено

Питање

10.01.2017. 17:21
Како се у Прибоју наплаћује грејање када уговори са ЈП Топлана не постоје, нити их је ико икада потписао? Као први власник стана са грејањем немам никакав писани документ да сам икада склопио уговор ни са ФАП Станом ни са ЈП Топлана?

Одговор

12.01.2017. 11:43
Поштовани, по одлуци о снабдевању топлотном енергијом ушли сте у уговорени однос чим сте добили услугу. Плаћање услуга се врши на исти начин са уговором и без њега. Чека се прелазак на наплату по потрошњи када ће се уговор склапати са скупштином станара. До тада ако баш инсистирате поднесите захтев за потписивање уговора. И сада можете плаћати преко банака, поште или електронским путем. У позиву на број упишите број вашег стана, а износ рачуна је исти пошто се цена није мењала 4 године. Хвала што користите Систем 48 сати.

#00870

Статус: Одговорено

Питање

10.01.2017. 17:17
Зашто се рачуни за грејање не достављају на кућне адресе са могућности плаћања путем банке? По ком члану закона смо дужни да плаћамо нешто за шта нисмо добили никакав писани документ о потрошњи и цени?

Одговор

12.01.2017. 11:19
Поштовани, рачун-признаницу добијате на благајни где се плаћа грејање. Плаћање можете извршити у банкама, поштама или сами елктронским путем. У позиву на број упишете број стана а цену знате и она се није мењала 4 године. Слање рачуна поскупљује трошкове, а и кад плаћате у банкама трошкови уплате износе око 50 динара. Нето износ је само на благајни или електронска уплата. Обрачун је по површини стана, а када се уведе по потрошњи плаћаћете око 20% већу цену осим ако немате потрошње. По важећој одлуци o снабдевању топлотном енергијом ушли сте у уговорени однос чим сте добили услугу и дужни сте да плаћате. Ако баш инсистирате, поднесите захтев за склапање уговора. Хвала што користите Систем 48 сати.

#00869

Статус: Одговорено

Питање

10.01.2017. 16:53
Не ради сијалица испред РФЗО, иза поште!

Одговор

13.01.2017. 08:52
Поштовани, дат је налог за замену. Хвала што користите Систем 48 сати.

#00868

Статус: Одговорено

Питање

09.01.2017. 11:31
У средњем солитеру, улица Лимска бр. ##, једна вертикала нема воде. Молимо вас да брзо реагујете.

Одговор

11.01.2017. 14:21
Одржавање инсталације у зградама није надлежност ЈКП Услуга, већ скупштине станара зграде или некога са ким су станара и уговорили ту врсту услуге. Хвала што користите Систем 48 сати.